29 Mart 2014 Cumartesi

AŞK


Ey  AŞK!!!..
Arındır beni ateşinle,
yak kavur tüm bedenimi, hücrelerimi,
dönüştür beni kor alevlere, küllerimi , toprağa ser.
Bütünleştir beni toprakla,
Bir çiçeğin köklerini hissetmeme izin ver,
inadına ,sabırla tutunmasını  hayata..
Rüzgarınla havalandır beni,
yükselt bulutlara, özgürce, sınırsızca  hayata bakmamı sağla,
bulutların ardından...
Bütünleştir beni bulutlarla ,
hissettir o yoğunluğu,
ve su olup akmamı sağla hayata, kavuştur beni,
yaşama dair ne varsa ......


Ajda Türker 28.03.2014
 
 
















































































































































































































































































































 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder